

“Amunt, Igualada!” és l’eslògan de la concentració internacional de globus aerostàtics d’Igualada, l’European Balloon Festival, que en la seva 24a edició homenatjarà els sanitaris de la Conca d’Òdena, una de les zones de Catalunya més colpejades per la pandèmia de coronavirus.
Sí, continuarem gaudint del festival però aquesta edició, que se celebrarà el 10 i 11 de juliol, serà diferent. Per a evitar aglomeracions, enguany el festival no celebrarà els vols de tarda ni el “Night Glow”, però sí que mantindran els vols matinals perquè els veïns puguin gaudir-los des de balcons i terrats.
Com a homenatge als sanitaris de la Conca d’Òdena, el vol inaugural sortirà des de davant de l’Hospital d’Igualada i tindrà com a passatgers una trentena de treballadors del centre i dels CAP de la zona.
Mal que l’emergència sanitària també ha impedit que la majoria de pilots internacionals puguin assistir a aquesta edició, l’organització calcula que en total hi haurà uns 25 globus, que ompliran de colors el cel d’Igualada els dies 10 i 11 de juliol.
Si ets un amant dels globus i t’agradaria veure-hi el cel ple, vine a gaudir d’aquestes vistes. Aprofita per a quedar-te a la nostra casa i completa el cap de setmana amb excursions pels boscos dels nostres voltants; trobaràs salts d’aigua i paisatges que t’encantaran!
Fes la teva reserva aquí i gaudeix del teu temps amb total seguretat.
Situada en mig del casc antic de Sant Martí de Tous, vila mil·lenària plena d’històries, llegendes i paratges encantadors, la casa recull l’encant i el confort que el lloc proporciona. Pedra, fusta i materials nobles, s’hi combinen vestigis gòtics amb moderns detalls que la fan còmode i confortable.
Nº RTC: PCC-000793
Desenvolupada per Jordi Magaña © 2024 / Avís Legal – Condicions de Reserva – Política de Privacitat – Política de Turisme Responsable – Cookies